Studijos užsienyje, atskleisiančios tavo potencialą

APIE KLIENTĄ

Klientas
Kalba
Sritis
Edukacija
Metai
2024

KALBA – daugiau nei 30 metų Lietuvoje veikianti kalbų ir studijų užsienyje lyderė. Tai organizacija, kuri padeda žmonėms siekti akademinių tikslų, įgyti geresnes karjeros galimybes ir sėkmingai pasiruošti brandos bei tarptautiniams egzaminams.

Iš UX perspektyvos jų skaitmeninė erdvė yra labai plati, daugiasluoksnė ir talpinanti skirtingas paslaugas skirtingoms auditorijoms: tėvams, mokiniams, studentams, suaugusiesiems ir verslams. Būtent todėl tinkamas turinio išdėstymas, aiški struktūra ir profesionalus įvaizdis yra itin svarbūs.

Iššūkis / Problema

Nors KALBA turėjo veikiančią svetainę, ji nebeatitiko šiuolaikinių UX standartų ir nepakankamai stipriai atspindėjo 30 metų žinomumo ir profesionalumo.
Dalis puslapių buvo vizualiai žaismingi, turėjo daug „flat“ iliustracijų, todėl labiau priminė jaunatvišką mokyklą, o ne rimtą karjeros partnerį.

  • Studijų užsienyje puslapiai buvo sunkiai skenuojami, o informacijos gausa slėpė tikrąją paslaugų vertę.
  • Universitetų sąrašas buvo praktiškai nenaudojamas: be filtravimo, nepatogus trijų kalbų administravimas.
  • Kainininkas nekomunikavo paslaugos vertės – vartotojai nematė, už ką moka.
  • Senasis dizainas neužtikrino profesionalumo įspūdžio, svarbaus tėvams ir studentams priimant sprendimus.

Rezultatas: vartotojai klausdavo, kaip rasti universitetus, ko tikėtis iš paslaugos, dėl ko skiriasi planai, o marketingo komandai kasdien trūko lankstumo ir greičio.

Sprendimas

Atlikome kelių etapų UX transformaciją, orientuotą į aiškų turinio struktūravimą ir profesionalų, patikimą vizualinį toną.

  • Studijų užsienyje UX perdarymas. Sukūrėme aiškiai skenuojamą struktūrą, kurioje visos svarbiausios skiltys matomos iškart. Atnaujinome vizualiką – mažiau iliustracijų, daugiau profesionalių, švarių elementų. Išryškinome paslaugų vertę per modernius, funkcionalius blokų išdėstymus.
  • Universitetų sąrašo UX. Sukūrėme naują filtravimo sistemą su paieška. Pridėjome šalių vėliavėles greitesniam vizualiniam orientavimuisi. Sukūrėme automatinį sinchronizavimą su dokumentais – jokio rankinio atnaujinimo WordPress’e.

Sprendimas

  • Kainodaros blokas. Sukūrėme naują kainininko logiką su aiškiai išskleistomis plano dedamosiomis. Išryškinome vertės pasiūlymą kiekvienam planui. Vartotojai gali lengvai perjungti bakalauro ir magistro planus.
  • Dizainas išliko šiuolaikiškas, švarus, vizualiai artimas brandui, bet be perteklinio žaismingumo. Žinutė tapo aiški: KALBA — ne tik kalbų mokykla, bet karjeros ir studijų partneris.

Rezultatai

  • Žymiai aiškesnė vartotojo patirtis. Tiek tėvai, tiek studentai dabar greičiau supranta paslaugų logiką, randa kainas, universitetus.
  • Kainininkas pradėjo komunikuoti realią vertę. šplėstinės plano dedamosios padėjo žmogui suprasti, už ką moka.
  • Administravimas supaprastėjo. Daug kas, kas anksčiau buvo daroma rankiniu būdu, dabar papildoma ar keičiama per kelias minutes.
  • Vidinė KALBA komanda pateikė daug teigiamo grįžtamojo ryšio: „Atrodo puikiai — good job!“
Phone frame
Phone screen content

Norite sužinoti, koks sprendimas tiktų jūsų verslui?

Pasikalbėkime – nemokamos konsultacijos metu

Registruotis nemokamai konsultacijai
Norite sužinoti, koks sprendimas tiktų jūsų verslui?
Šviesūs Projektai
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.